Full rulle...

Åh, det är egentligen ett väldigt fult uttryck, hmm.. låter ju onekligen märkligt, men men,... :)

Har inte haft tid att blogga alls känns det som. Den senaste tiden har jag verkligen bott på jobbet, och åh, vad jag trivs! Det är så himla roligt där, bra arbetskompisar, trevliga patienter och sen lär man sig precis hur mycket som helst. Dock har jag en benägenhet att inet komma hem i tid, någonsin. Har redan 5 timmar på flexen, men det löser sig väl någon gång!:) Jag kan inte riktigt förklara vad som är så skoj, men det är nog kombinationen av allt tekniskt, möten med patienter, träffar med andra vårdgivare och allt administrativt arbete, vilket är väldigt mycket av tiden.

Nåja, jag ska inte tråka ut er med massa prat om jobbet. Trots massa jobb hann jag faktiskt med att åka till pappa & Jane för att ha examenskalas i efterskott. Åh, vad massa mys de hade ordnat för mig. Petter förljde givetvis också med, och min ena bror med sambo var också där, så mysigt att få träffa dem igen.

Idag är jag ledig, och jag ska bara njuuuta!I eftermiddag ska jag träffa en kompis på atan när hon slutat för lite shopping, :) Så det kan inte bli bättre. Även imorgon är jag ledig, sedan väntar tidiga uppstigningar torsdag och fredag för att återföljas av tre lediga dagar på raken - lyx!:)

Ha en underbar dag med er!massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack såå mycket =) Jaa då ses vi på fredagmorgon tidigt som du sa. Ska bli intressant och se vad ni gör där och så!! Ha det så bra, kramis.

2008-02-05 @ 12:12:29
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

hej babe!
skönt att höra att du lever,och att du jobbar mycket,med något du trivs med!!!!!
ska du byta jobb eller du har gjort eller du skiter i att,hänger inte riktigt med =)
Kram på dej å shoppa lugnt!

2008-02-05 @ 15:06:26
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0