Det märks...

...ganska tydligt när honey-bunny inte är hemma... :)Kvällsmaten blev efter en lååång tids funderande mina högt älskade kolakulor, en supergod bulle med välrden äckligaste ost (fast den är i och för sig rätt okej, men såå plastig :) ). För att verkligen väga upp min stolthet för dagen, att jag faktiskt sprang en timme idag (vilket var rätt länge sedan sist), kommer måltiden avslutas med en liten skål naturgodis, så stod man plötsligt på plus-minus noll igen. Men vad gör väl det...jag kan ju alltid springa en timme imorgon också...hehe.  

Veckorevyn inhandlades också för första gången på evigheter, det ska bli såå mysigt att gosa ner sig i soffan tillsammans med mina småkillar och läsa. Har kvällen till ära snott honeys enorma tröja, massa mys!


 Osten ser verkligen ut som den är gjord av plast, vill nog inte titta på innehållsförteckningen:). Inte ser den god ut precis, men vad gör man när man är lat? :)
Men brödet är iaf Polarkraft extrem, vad som nu är extremt med det låter jag nog vara osagt, men gott är det :)



Mina underbart goda kolakulor med yoggi. Jag vet inte hur många jag ätit under mina tre års pluggande nu på högskolan!:)Om ni inte provat dem ännu, gör det!:)

Till min stora sorg har de slutat med att sälja torkade äppelbitar på maxi. De var nog det godaste av allt som finns i den butiken!:)

Tadaaa, hoppas nu den lyckas förgylla min söndagskväll :)


Hoppas ni haft en underbar helg!Det har jag,  men den berättar jag mer om sen!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men ibland får man ha sina slappedagar men du är duktig och motionerar i alla fall :) Ha en fortsatt trevlig kväll och hoppas du får en bra vecka. Kram

2008-01-06 @ 21:53:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Sandra(frommyowneyes)

Veckorevyn är en så himla bra tidning :D Fin blogg

2008-01-07 @ 21:01:44
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se
Postat av: Miia

åhhh foton i Liines blogg,va skooooj =)
tack för din söta kommentar,Lowa hälsar och tackar =)
Hoppas livet funkar fint med praktik å sånt!
puss å kram sötnos!

2008-01-08 @ 20:09:31
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack såå mycket gumman, du är såå gullig :) Jag hoppas att du kommer ha det bra här hemma med allt, studiena och så med. Vi hörs, kramis!!

2008-01-08 @ 22:08:45
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: *sandra me engla*

TACK för kommentaren i min blogg, gulligt av dig! du e alltid lika snygg du me ;*

2008-01-08 @ 22:31:11
URL: http://zandiiie.blogg.se
Postat av: Miia

välkommen i klubben,fattar inte hur dom kan sova så lääänge!!!
fast jag får väl unna jonas det eftesom hans jobbedagar sen blir 04.30-18,sen ha lilla Lowa som spökar...så han får nog sova en stund till sen väntar frallor från Maxi ;)
Mys!
Hoppas ni får en underbar helg,några planer???
fler bilder i bloggen låter kalasfint ;)
älskar se andras foton ;)
masor med kramar från oss!

2008-01-11 @ 10:45:19
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0