Längtan...

efter lite sol, värme och ren njutning är enorm idag. Hur är det bara möjligt att det ska vara så fruktansvärt tråkigt väder när det är helg och man faktiskt är ledig? :)Bjuder på lite bilder från min & Petters resa till Rhodos i somras. Längtar som en tok efter nästa semester! :)


Första kvällen på plats på Rhodos
 Hamnen i Rhodos stad
 Samma som ovan
 Honey i grönskan... :)
 Vår fina strand i solnedgången
 Vy över världens vackraste hav i Lindos :)
 Husen i Lindos
Vy över Lindos igen
Jag, störtkrukan & scootern Tom kollar på den sönderbrända utsikten.
Underbart mysig restaurang uppe i bergen
Badar i Afandou
Min fina älskling
Jag på väg mot finmiddag i Ixia
Tvåårig förlovningmiddag på restaurang nere vid vattnet
Brundbränd, sliten och otroligt trött på väg hem från Rhodos

Nu är det nog dags att sluta dagdrömma och bege sig ner på stan. Mår dock inget vidare då jag av misstag lyckats få i mig ägg (från ca 1 msk glass igår!). Men en ledig lördag ska det njutas av!:)

Kram och hej!




 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh vilka mysiga bilder :) Jag hoppas du får en bra kväll, kramis.

2008-01-26 @ 19:33:07
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: S A R A

fina bilder
ha en bra dag^^

2008-01-27 @ 13:35:58
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0