Leg. Sjuksköterska UPPDATERAD

Publicerade detta inlägg precis efter examen, men bilderna blv helt knasiga, så jag gör ett nytt försök

å var man då äntligen färdig. Skolan är slut och arbetslivet väntar. Imorgon vid den här tiden har jag redan avverkat min första dag som sjuksköterska, läskigt, men ack så spännande! :) Examensdagen var helt underbar. Vi började med att samlas för brunch i skolan vid 10, god buffé och skumpa är inte fel. Vid ett var det dags att bege sig till kyrkan, underbara älsklingen hämtade upp 4 av oss så vi slapp åka buss. Cermonin i kyrkan gick väldigt fort och man blev rent yr i huvudet av alla människor som var där och alla fotoblixtrar som lyste upp hela tiden. När cermonin i kyrkan var över blev det en och annan känslomässig tår för många. Efter lite kramar var det dags att bege sig hem för firande med familjen & vänner -. mys! Lägger upp lite bilder från dagen, fler kommer kanske senare!:) Övriga helgen har bjudit på mys med vänner, besök hos svärmor & svärfar och umgänge med honey! Imorgon är det som sagt var första dagen på nya jobbet, återkommer med uppdatering om detta på tisdag, eller kanske imorgon. Jobbar 14-22, så jag får se om jag orkar skriva nåt imorgon! Hoppas ni haft en underbar helg! kramkram

Två söta töser, Ramute & Sanna

Tim & Heidi

Klassen samlad och Line har gömt sig :)

Delar av klassen äter brunch

På väg in i kyrkan

Tar emot det efterlängtade examensbeviset och broschen.

Fotografering

En glad, nyfärdig sjuksköterska

Och en ledsen variant... :)

Fotografering utanför kyrkan - glad igen!

Mys med töserna efter att de andra gästerna gått hem!

Uppdaterar om veckan snart igen... :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såå fin du var och Grattis :)

2008-01-25 @ 22:37:30
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Frida

Grattis Grattis sjuksystern! :) Fina bilder - nu längtar jag tills det är jag som står där och tar emot broch och examnesbevis, det måste vara en härlig känsla! Ha en trevlig helg! Kramar

2008-01-26 @ 19:12:14
URL: http://hijadelaluna.blogg.se
Postat av: Miia

åhhh gumman så vacker du va!!!
otrolig lycka antar jag!
fina de andra bilderna du lagt upp är,och jag är överlycklig över att du bloggar bilder!!!!!!
ska kolla i kapp imorgon!
puss på dej

2008-01-26 @ 21:20:13
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0