Mitt nya liv...

har börjat. 5 hela dagar har ju hunnit med. Jag pratar om mitt liv med arbete och det liv jag lämnat som student. Ännu så länge känns det himla bra, om än aningen förvirrat. Avdelningen är bra och personalen snäll.. Har 1,5 vecka kvar att gå bredvid, hoppas på att ha kommit in i det ordenligt då!:)

Igår pratade jag med min handledare på rehab, och mitt överträde till dem i maj aktualiserades. Det känns väldigt konstigt att tänka tanken att jag antagligen bara har 3 månader kvar på mitt jobb innan det är dags att sluta. Men jag vill ju sååå gärna vara på rehab, så när allt är klart kan jag inte vara lyckligare. :)Då återstår ju bara den mindre roliga biten att säga upp sig, men det måste jag ju bara klara.

Gårdagen spenderades till största delen hemma med älsklingen, Vi lagade lasagne, den är såå underbart god! :) Sedan körde vi en sväng hem till F & H och fikade och tittade på Lets dance och snackade endel strunt!

Idag blir det nog en runda på stan, trots allt regn, har man fått lön så har man... :) I kväll ska Petter jobba och jag ska träffa A & J för ost och vinkväll. Dessvärre blir det nog Loka istället för min del eftersom bussarna går som dom går, men det ska bli himlans trevligt.

Återkommer senare under dagen! Kramkram på er alla så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du kikade in hos mig. Önskar dig en trevlig helg.

2008-01-26 @ 09:51:45
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Tack själv för dina söta kommentarer. Jag lovar att blogga och lägga upp fler bilder från våran resa så fort jag har tid och så. Har jue en del läxor att ta tag i nue, såå trist. Jag hoppas du får en fortsatt trevlig helg, kramis.

2008-01-26 @ 10:22:39
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0