Mys-söndag...

är precis vad jag och älsklingen har haft idag. Massa tv-tittande, man kan ju inte missa alla skidor, en runda till affären för att handla inför fredag, långpromenad i mörkret och fikamys i soffan alladeles nyss. Imorgon ska jag hoppa in extra på mitt gamla sommarjobb, känns konstigt att avverka sista dagen som undersköterska :). På eftermiddagen imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men alltid är det nåt. En timmes löpning är givet, det  blev ju inget av den varan idag.

Nu ska jag hoppa i säng, men måste först plocka fram mina saker till imorgon. Avslutar med några bilder!

pozzo di sonno/ Line

Mina söta pojkar! I brist på små riktiga sötnosar :)

 Hehe, en något udda bild på min examensklänning. Den är finare än vad den ser ut!Man kan också skymta min gamla, högt älskade nalle Isidor nere till vänster!

En någpt sent upplagt bild på mig, gigantiska julgranen och honey. Han ställde upp på att synas i bloggen för en gångs skull. Tilläggas bör att ca 50 cm av granen fick kapas för att vi över huvud taget skulle få in den i vårt vardagsrum!:)




Kommentarer
Postat av: Miia

nehmen vilka fina bilder :)
inte illa att få se både din karl och dina katter-och DEEEJ =)
sen måste jag säga att klänningen är ljuvlig,du kommer va såååå snygg =)
puss å kram från oss

2008-01-14 @ 09:59:58
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: paulina

naww söta kisar :)

2008-01-26 @ 11:46:47
URL: http://hailie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0