Mysdag!!!

Idag är både jag och älsklingen lediga, och en riktigt mysdag är inplanerad!ännu har vi inte riktigt bestämt vad dagen ska innehålla, men jag antar att det ger sig!:) Det känns för övrigt himlans skönt att få vara ledig från jobbet idag, även om jag trivs underbart bra där!:Så himla god stämning och underbar personal. 

Jobb väntar sedan fre, lör, sönd, mån, för att återföljas av två dagars ledigt :) På lördag blir det försenad examensfest/födelsedagskalas hos pappa, mys!Min ena bror kommer ner, så mycket bättre kan det inte bli!

Hoppas ni får en riktigt bra dag så hör jag av mig ikväll!:) 

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jga haft en riktigt mysdag tillsammans och att ni får en mysig kväll oxå :) Kramis.

2008-01-31 @ 16:06:49
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0