Slö, lat eller allmänt långsam...

är tre ord som stämmer bra in på mig. I alla fall idag, och andra morgnar när inte plikten kallar. :) Men så fort inlägget är postat ska jag borsta tänderna, byta om och bege mig ner på stan - wohoo söndagsöppet är inte illa för vår lilla stad.

Ska kila inom indiskan och kolla på fina kuddar. Eventuellt blir det lite besök i klädarrfären då jag tycker att det tryter lite i klädväg *hosthost*. Honey ligger fortfarande och sussar efter nattens arbete, men jag hoppas han vaknar snart! :)

Time to go! Ha en myspysig söndag med er! Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej!! Jodå det är bara bra, men lite trött. Jodå mer och mer inser man att man är hemma igen och får ta tag i allt igen som man slapp när man var iväg. Jasåå vad roligt, jobbar du nästa fredag på förmiddagen för det är då jag ska vara där? Allt bra med dig annars? Kramis.

2008-01-29 @ 19:32:34
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Tack såå jätte mycket :) Mm då ses vi då!! Ha det så bra, kramis.

2008-01-30 @ 17:01:10
URL: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0