Tillbaka igen

på praktiken, där jag nu bara har 5 ynka dagar kvar. På onsdag nästa vecka är sista dagen avverkad, och nästan två veckors ledighet väntar. På tal om det levererade mammas sambo min exmensklänning igår, åhh, den är såå fin tycker jag!Även älsklingen tyckte det, så jag är mer än nöjd!:) Nu nmåste jag bara ragga rätt på en kofta eller liknande som passar till, och ett par leggings var det visst också...!

Idag har jag då varit tillbaka på rehab för första gången på flera veckor. Jag måste medge att jjag var något ringrostig, även om jag under eftermiddagen fick sköta allt själv, och tror att jag lyckades ganska bra.

igår lyckades jag faktiskt få ut älsklingen, kanske i kombination med att jag lockade med den obligatoriska pizzan ;). Ikväll är det tänkt att vi ska åka över till svärmor och svärfar med svärfars ena julklapp som blev aningen försenad...Hoppas på att de bjuder på lite kvällsfika. Alltid lika mysigt att komma ut på besök iaf :) 

Sen längtar jag till fredag, då jag och min älskling har en dejt!:)

Nu ska jag nog mysa lite med älsklingen i soffan!Hoppas ni haft en underbar dag!

Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas på att få se bild på dig och din klänning sen, den verkar så fin :) Ha det så bra, kram.

2008-01-02 @ 22:40:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se
Postat av: Miia

hoppas dejten blev myspys ;)
Och att ni får en bra helg!
kram från oss!

2008-01-05 @ 16:36:30
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0