Hejhej!

Nu är jag tillbaka, och datorn är i topptrim - jag kan inte fatta hur man kan ha ett sådant datorbegär, men efter tre veckor utan dator höll jag på att bli galen!:)Men nu är den i tryggt förvar igen och jag ska ALLTID vara noga med att dra ut sladden, ifall det nu var åskan som orsakade detta.

Denna helgen har varit helt underbar, i fredags efter jobbet hade jag och honey mys, vi köpte hem sushi och tittade på friidrott, skojskoj!Igår kom våra underbara vänner från Kristianstad upp och hälsade på, såå härligt. Vi var runt i Hovmantorp och i Kosta och sådär och shoppade lite. Sedan åt vi entrocote (?) men potatis i ugn och god sås och sallad. Därefter tog vi oss ut till en underbar ö här i Växjö, eller utanför stan, och fiskade och njöt i solnedgången. Väl hemma igen var det dags för kaffe och cheesecake (med vit choklad och lime), sååå god faktiskt.

Idag har vi alla fyra varit och njutit ute på ön igen, inkluderat fiske, solning, massa bad och picknick. Nu sitter jag och väntar på honey som snart kommer hem. Åhh, jag längtar efter honom. Något jag också längtar till är när vi flyttar till Karlskrona som är planerat inom någorlunda snar framtid. Det är nämligen som så att jag inte trivs - alls- i Växjö, frånsett ute på ön... :). Karlskorna är lite närmre "hem", och känns mkt närmare hemma, är otroligt mycket vackrare och närmare honeys jobb. So, that's our plan.

Men först, en jobbhelg, sedan besök av honeys mamma  pappa helgen därpå, jobbhel helgen därefter, sedan massa mys i skåne helgen efter det, för att lördag morgon veckan därpå styra kosan söderöver och till Sicilien, åhhh, jag vill åka nuuuu!!!

Nu låter det som om mannen är på gång. Vi hörs snart igen!

Kramkramkram

Kommentarer
Postat av: Emma

hej hej, jag ville bara skicka lösenord till bloggen :)

hoppas du har det underbart i värmen, kram

2008-07-28 @ 22:24:28
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Miian

ÄääNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

En uppdatering!

Nu vet jag att ni lever och mår bra,trist att du inte trivs i Växjö,men förstår dej :PVad händer i Karlskrona nu då?och när?

Ni e inte rediga ;)

Kramen

2008-07-29 @ 22:43:09
Postat av: Miian

Men sötnos...det kom ingen uppdatering :(

GE MEJ ;)

Hoppas du mår bra iallafall!?

Kramis

2008-08-06 @ 23:28:19
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0