Ääääntligen helg!!

Såå sjukt skönt att helgen äntligen är här!Efter en helt galen dag på jobbet känns två dagars ledighet väldigt välförkänt!:) Ikväll har honey lagat supergod mat till oss, rödspätta med rotfrukter i ugnen, sås med gravhackade räkor, citron & dill, samt en god sallad till!:)
Imorgon bär det av till skåne - en tradition vid det här laget. Imorgon blir det shopping på stan med  världens bästa vän, förhoppningsvis inkluderat lite julklappsinköp. Hoppas bara hon orkar ta sig in till stan tidigt! Om du läser detta, kära T, så vet jag att det finns en buss som är inne 9.30 - så det så!!:)
 På kvällen är det som jag tidigare nämnt inplanerat en dejt med min älskling - mys!Åhh, min älskade man, efter snart sju år kan jag inte säga annat än att jag älskar dig mer än vad jag någonsin trodde var möjligt!!Tänkt vad mycket vi hunnit dela tillsammans redan - och ändå har vår saga bara börjat!

Nåja, åter till helgen. På söndag har vi (läs JAG) planerat en runda på stan då det är julskyltning - mysigt!I bästa fall springer man ju på en &annan kändis!:)

nu tror jag minsann att det är dags att packa lilla resväskan, sedan väntar några underbara timmarna sömn :) I'll be backl

Ha en helt underbar helg med er alla!Kramkram

Ps. Finfint resultat i idol - hejja Robin!:)

Kommentarer
Postat av: Karl Viktor

Halloj syster yster :)!!!

Vilken nice blog du har här i cyberspace. Jag får komma tillbaka och spana in frmatida glimtmöjligheter snart. Tills dess så får jag önska dig en trevlig helg.



Ciao.

2008-11-29 @ 00:09:45
Postat av: Miian

heeeey babe!

hoppas ni har det bra här i stan,och jag hoppas innerligt att jag råkar springa på dej,var allt för längesen ju!

Hoppas dejten med karlen din var nice,det är ni värda.

Klart att er resa bara börjat,vänta du ska du få se vad ert liv kommer innehålla längre fram.

Kramkramkram

2008-11-29 @ 22:53:47
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0