En snabbis...

hinner jag med att blogga innan jag måste bege mig mot willys för diverse inköp. Om en timme är honey hemma och då vankas det tacos!!!Åhh, så gott det ska bli. Har haft en körig dag på jobbet, full rulle hela tiden, men åh, vad jag älskar mitt jobb!:) För att inte stressa ihjäl mig avslutades dagen på stan med ett försök till lite shopping (om nu inte det kan orsaka stress... :)). Träffade underbara Sandra på stan av en slump så vi fortsatte en runda ihop. Men jag kom hem- tomhänt!Tur att det finns mataffärer där jag garanterat kommer lyckas med min shopping!:)

Återkommer senare ikväll, time to go!

Hej hopp alla!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!! Tack såå mycket, här är väldigt mysigt ut. Vi bor i en marklägenhet ute i Karpalund, ligger nära Vinnö och Färlöv. Trivs super här =)



Jaha vad roligt för att ni ska flytta dit där, fint där ju =) Men trivs ni inte i Växjö??



Ha det fint, kram.

2008-11-28 @ 15:26:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0