I'm home!

Japp, rätt nyligen hemkommen från jobbet. Tog en snabb runda på stan, men orkade inte köpa något (hallå, är det något fel på mig??:) ). Därefter blev det en powerwalk hem från stan, skönt. Nu blir det lite slösurfande i soffan, sen får jag nog lyfta och bege mig till willys (saknar Maxi massvis!!), Kvällen blir lugn, älskling jobbar sent idag också, tråkiga budget 2009 som ska läggas. 

En positiv sak har hänt idag, chefen meddelade löneförhöjning!!:)Inte alls dumt med lite extra pengar i plånboken till jul. :)

Nu vill mina småkillar mysa lite, så för nu säger jag hej hopp!:)Hoppas ni haft en underbar dag! 

Kommentarer
Postat av: Miian

...nu fick ja svar..klart du jobbar,och förhöjd lön är du verkligen värd!!!!!

Kram

2008-11-27 @ 14:12:32
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0