Nattinatti!

Tänkte egentligen lägga upp lite bilder & göra bloggen lite finare, men det får bli en annan dag, för nu är jag såå trött. Honey är fortfarande kvar på jobbet, undrar om han dyker upp alls idag... !:)Själv har jag nyligen intagit risgrynsgröt med jordgubbssylt & en macka med ost, jammy. Det fungerade ypperligt som kvällsmat när man är ensam hemma. Annars har jag mest tagit det lugnt & haft hemmaspa ikväll. Ansiktsmask, lång, varm dusch, bodylotion och plattat håret inför morgondagen. Upptäckte för övrigt idag att håret börjar bli galet långt, om det fortsätter att växa såhär är det snart i midjehöjd, galet!

Nä, nu tänkte jag hoppa i säng och läsa en stund. Katterna vill säkert göra mig sällskap tills älskling är hemma. Imorgon vankas det jobb igen- as usual. Idag jobbade jag med underbara Lina & T - mysiga tjejer. Imorgon är vi ett nytt gäng. 
---------------------------------
Åhh, nu ringde HAN, så nu kommer han snart hem!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej. Vad roligt att du är tillbaka, har verkligen saknat din blogg och dina kommentarer =)



Hoppas det är bra med dig och så?? Kram

2008-11-26 @ 22:27:49
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Miian

Heeey grynet!

Shit nu bloggar du,så jag inte hinner med ju =)

SKOJ SKOJ SKOJ!

Gött med hemmaspa,passa på innan ni skaffar kids som drar i dej ;)

Jobbar du nu eller?

Kramis

2008-11-27 @ 14:11:51
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh tack gumman =) Är verkligen jätte lycklig med Paul, har verkligen hittat hem.



Här är det bara bra. Hur är det med dig? Läste att ni skulle flytta? Är det bara till en annan lägenhet eller så eller ni ska byta stad eller så?



Ha det fint, kram

2008-11-27 @ 19:15:03
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0