Såå skoj!

Ja, jäklar vad roligt det var att designa. Ja, det förstås, jag är inte så värst bra på det, men visst blir jag bättre & bättre på det. När jag har mer tid ska jag försöka fixa lite mer med bloggdesinen, men detta får duga så länge!:) Nu SKA jag verkligen slita mig från soffa och bege mig till affären, det är sjukt vad seg man kan vara och hur trollbunden man kan bli vid en dator...knas!:)

När jag kommer hem ska jag läsa lite bloggar har jag tänkt, sen är det väl ett måste att städa lite och käka lunch, yay, mitt glamlourösa liv!:)

ha en underbar tisdag nu sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Miian

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har verkligen saknat dej,och ditt liv ;)

Vad fin din blogg är,duktiga du!

Ska läsa tillbaka och se om du skrivit hur nio har de nu,var ni bor och var du jobbar osv?!?

Jo visst har jag haft Lars,några år.

Han e ju underbar =)

Går han fortfarande alltid i trätollor?? ;)

Kramis

2008-11-25 @ 14:25:40
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0