Snart helg

eller åtminstone lill-lördag!:). Jobbar kväll idag, och sedan ett par dagpass, sen är det helg!:)På fredag blir det hemmamys god mat och lite vin tillsammans med honey!På lördag styr vi kosan ner till skåne för att fira lillebror som fyller år!:)Såå härligt att få samlas allihopa för en gångs skull. :)

I torsdags efter jobbet hade jag & Terese mys på stan, inte alls dumt, god fika och massa prat. Tidig uppstigning på fredagen och sedan åkte jag ner till skånelnad-som vanligt- för att ha en underbar dag tillsammans med mina favoriter T & E i Malmö. Kvällen avslutades med smaskig wokbuffé ¨på Rosegarden med älsklingen, T & E, härligt!

Lördagen började med mysfrukost hos svärmor & svärfar tätt följt av ett besök på stan med honey. Vid lunchtid fick jag kasta mig i bilen och köra de 14 milen till jobbet. Sen var det jobb lördag, söndag och måndag. Igår var jag ledig och städade en del här hemma, jäklar vad snyggt det blev i köket!:)

Nu ska jag nog försöka göra mig i ordning. Så- Time to go!

Kram & Hej

Kommentarer
Postat av: Miian

hej gumman!

tack för din kommentar och ett livstecken!

Hoppas ni hade en underbar helg.

kramis

2008-10-20 @ 12:32:09
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emma

TAACK så jättemycket för din otroligt fina kommentar :)

Jag blev verkligen jätteglad när jag loggade in och läste den, tänk vad så lite kan göra :)Hoppas Det är såna kommentarer som får mig att vilja blogga på heltid igen ju hihi :)

hoppas allt är bra med dig med?

massor av kramar

2008-10-21 @ 10:48:55
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0