I'm back!

För kanske 1000e gången har jag lämnat & återvänt till bloggträsket. Efter månader med knapphändigt bloggläsande & obefintligt bloggskrivnade är jag nu tillbaka igen. Vi får se hur länge jag blir kvar denna gången!:)

Sitter hemma & pratar med min kära bror på msn. Han är på väg till Stockholm för att fira valborg och ha en allmänt tokig helg men sina kompisar. Så härligt det är att kunna prata minnen med någon man verkligen delat hela livet med.
Annars är jag hemma och tar det lugnt ikväll. Honey är nere i kristianstad och grillar & dricker öl med sina vännerm och om jag inte skulle jobba imorgon bittii hade jag joinat dem!:)

Nåja, imorgon tjänar man ju i alla fall lite fina pengar, och på lördag är jag ledig. Då skajag och Petter kolla på lite ny inredning & sen blir det picknick på någon av öarna. Söndag innebär nattjobb och sedan väntar lite ledigt, innan nästa hårda jobbperiod startar.

Nåja, nu ska jag försöka frambringa krafter att ta mig till affären och handla lite godis mat. Sen blir det mys med smågrabbarna innan läggdags.

Haj & ivaj/ Liine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0