Jag lever!

Och är redo för bloggen igen. Har fixat med designen nu igen, men det blev inte så bra. Men den får duga tills vidare. Jag ska försöka berätta lite mer om flytten och det som varit sedan dess, men nu är det dags för sängen. Tidig uppstigning imorgon - hu!

Helgen har i alla fall varit underbar, massa mys med min kära man & två helt underbara vänner. Helgen avslutades med en härlig picknick på Saltö - vackert och supermysigt. Bilder kanske dyker upp!:)

Skickar kommentarer och med inlägg så snart som möjligt!

Kramar från Liine

Kommentarer
Postat av: Elastiska Elnätet

Jag tycker designen är jättefin! Tack för helgen den var underbar och det var värt att jag blev lite sämre i går. Hälsa grabbarna!

2009-02-10 @ 10:32:41
Postat av: Miian

WIIIEHOOO Line is back-again =) =)

Och datum har ni bokat?

SPÄNNANDE!!!!

Hoppas du mår fint.

Kram

2009-02-10 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0