Nu börjar det likna nåt...

ja, för att efter i 5 dagar legat däckad i influensa måste jag säga att det börjar kännas bättre. Tanken var i och för sig att bloggen skulle börjat om på nu kula redan den 1:a, men då fanns det inga krafter att frambringa. Jag hann i alla fall med att fira honey som fyllde år det 30:e, rejält firad blev han. Nyår spenderades nedbäddad i sängen med feber, frossa & hosta, likaså dagarna därefter.

Nåja, nu tänker vi frammåt - på lördag lämnar jag & älsklingen Växjö och vår, (faktiskt underbara) lägenhet för att starta om på nytt i Karlskrona - härligt. Men först - en dags återhämtning (idag), flytt av kartongen (förhoppningsvis imorgon), sedan väntar mina tre sista dagar på jobbet...vemodigt.

Åhh, så måste ju berätta en fantastiskt rolig sak - honey har friat!!!Så nu är det inom överskådlig framtid som jag blir fru!:)

Allt för nu!Kramkram på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till frieriet! Roligt för er! Trist att ni lämnar Växjö.. men hoppas vi ses ändå! KRAM!

2009-01-05 @ 16:35:52
Postat av: sandra

Tittar in och säger grattis till frieriet eller vad man säger hihi! kram

2009-01-07 @ 11:21:18
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack så hjärtligt!! =)

Det e hur simpelt som helst, lagt upp beskrivning på min blogg nu!!



Lycka till!

2009-01-07 @ 12:02:46
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Miian

åååååååååååååååh vad glad jag blir för eran skull!!!!

GRATTIS

Stundar bröllopet snart eller inget bestämt?

Hoppas du mår bättre och att flytten går kalas.

saknar dej i bloggträsket ju!

Kramkram

2009-01-08 @ 20:31:04
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Elnätet

Tolv grattis från Aba!!!

2009-01-12 @ 10:27:48
Postat av: Anonym

nej du gumman det börjar inte alls likna nåt!!!!1

kom tillbaka!

2009-01-15 @ 19:04:46
Postat av: Pernilla

Hejhej!!

Hur är det med dig?



Åhh vad roligt att ni ska gifta er, Grattis =)

2009-02-03 @ 23:38:11
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0