Here we go!

Usch, vilken seg dag det varit idag. Detta kan kanske ha ett starkt samband med nattjobb och dålig sömn!?:) Hur som haver så är jag nu ledig tills torsdag, då jag går på en långhelg på jobbet.

Nåja, nu ska det njutas i dagarna två, och kanske fixa lite här hemma, om orken räcker till!Sedan jag flexade ut från jobbet i morse har dagen innehållitfrukost, sömn, lunch och ett antal tvättmaskiner. Just nu håller jag å att laga lite mat, honey kommer hem om en halvtimme, och åh, vad jag längtar efter honom. Men nu, åter till köket och mina digra kok-kunskaper. Idag bjuds det på rödbets och baconpaj med chevre & sallad. Hoppas att det blir en delikatess!:)

So long! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0