090909

Åh, idag är Line seg som vanligt. Har inte fjort många knop hitills idag, men det kanske kommer. Har diskat och plockat undan lite. Kanske kommer dammsugaren fram, för andra gången denna veckan. Gissa om jag längtar tills jag börjar jobba!!!Sen ska jag ta mig och tvätta bilen, det är i alla fall min ambition! Skönheten måste ju få glänsa lite igen. Och honey hade nog blivit överraksad, Sen har jag ju ett par ärenden på stan som väntar på att bli avverkade. Men innan jag kan slita mig hemifrån måste jag ju vänta på mina grödor på farmville- ett förödande spel! ;)

Ja, jag är hopplös på att lägga in bilder, så bara för det bjuder jag på två Liine-bilder!  Håll till godo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0