Äntligen helg!

Honey har kommit hem från jobbet, katterna harmoniska och maten är planerad, finfint!Imorgon är det kräftskiva som gäller, gott och mycket trevligt ska det bli. Förhoppningsvis bjuder första delen av dagen på lite shopping, vilket inte hade kännts helt fel, dock kommer det bli ännu trevligare att shoppa när vi är på plats i nya lägenheten, all ny inredning som man vill ha!

Det verkar som om mitt inlägg i alla fall intresserade någon, för jag har iaf haft 4 unika besökare idag, haha!:)

Nu måste jag nog sticka ner på ica och handla det sista till maten. Idag bjuds det på helstekt fläskfilé med potatisgratäng. Wish me luck!

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack gumman =)



Hur är det annars med dig då? Hoppas du/ni får en trevlig helg, kramis.

2009-09-04 @ 17:30:26
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: miian

WOW jag blir så glad,så lycklig och så varm inombords när jag läste ett livstecken från dig.

Det kändes så sjukt jävla bra faktiskt!!!!

Har många dagar undrat hur den där glada leende lilla söta Liine har det nuförtiden-ÄNTLIGEN!!!!



Vad härligt att läsa att ni ska flytta tillbaka hit igen,var ska ni bo?

Nära mig hoppas jag hihi!

Kramkramkram och jag hoppas det går framåt med bröllopsplanerna!

Kram igen ;)

2009-09-06 @ 22:09:10
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0