?Bortglömd?

Hej igen!

Jag har inte bloggtorka, inte glömt bort bloggen, jag har helt enkelt inte haft tid. I helgen hade vi trevligt besök av honeys storasyster. I lördags var vi på bilutställning av 50-talsbilar, och jag förälskade mig giovetvis i en rosa cadillac!:) Därefter tog vi bilen ut till underbara Torhamn där vi hade picknick, superhärligt. Sommaren var fortfarande påbesök och det var så varmt och gott. Kvällen innefattade god mat, en del vin och massa struntprat (blandat med en del allvar!:) ). Söndagen blev lugnvi gick en långormenad och käkade lite gott, sen åkte Anna hem. På kvällen körde vi på ett pass på gymmet förljt av en slapp tv-kväll.  I måndags var det full rulle och igår var jag med två av mina favorittjejer i Malmö, inkluderandes frukost på espresso house, shopping och massa tokigheter.

Idag blir en dag som högst troligen innefattar tvätt, städ och flyttpackning. Ett samtal till min doktor och en tripp till återvinningen ligger också nära till hands.

På återseende!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0