Förändringar...

på gång. Efter 1.5 år utanför skånes gränser kommer jag & älsklingen hem igen. Om mindre än en månad är vi på plats i Kristianstad igen och kommer aldrig flytta därifrån!:)

Ny lägenhet, nya jobb, men samma gamla trogna vänner på nära håll- underbart!Igår var jag och en kompis på visning av diverse lägenheter, valet gjordes snabbt och nu väntar jag bara på att kontraktet ska dimpa ner i brevlådan. En finfin två med öppen planlösning, härligt badrum, inklusive diverse bekvämligheter såsom tvättmaskin, torktumlare & diskmaskin. Den enda nackdelen med flytten, utöver att vi faktiskt kommer att sakna underbara staden Karlskrona är att honey och jag får bo isär i veckorna fram till slutet av oktober då han äntligne kan flytta med på riktigt och påbörja sitt nya jobb.

Sommaren har mest bjudit på arbete, jag började i slute av maj i underbara Karlskrona Kommun, där jag verkligen stromtrivs!Bättre kollegor och roligare arbete finns nog inte!:)Men allt har en ände, så även detta. Mellan alt arbete har vi hunnit med lite semester, en tripp till Göteborg, bröllop och lite annat.

När flytten väl är genomförd ska vi börja planera på allvar inför kommande bröllop. Kanske kan bloggen bli ett bra ställe att få struktur på det hela?:)Nä, nu måste jag nog gå och duscha, är genomsvettig efter den runda jag var ute och sprang innan.


 Finaste, underbaraste älsklingen, och så jag såklart. Bilden tagen i somras på pappa & hans frus bröllop!:) Bilden är tagen av Fotograf Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0