Så fort allting går...!

Nu är hela helgen över och det är måndag morgon igen. Men men, det innebär en dag närmare flytten!:) I fredags blev det då lite mys hemma med lite tända ljus, god mat, och kvällen avslutades med film, popcorn och en smoothi med hallon/mango, jammy!

Efter lite sovmorgon på lördagen och frukost framför tv'n begav vi oss mot Kristianstad. Första stopp blev fika på Wahlqvistsmtillsammans med älsklingen och min ena underbara bror. Därefter blev jag övergiven av pojkarna som skulle åka och kolla på en ny tv till bror. Ett par underbara vänner slöt upp för lute shopping, även om det inte blev någon shoping för mig! :(. Kräftskivan var toppen, massa kräftor, rökor, pajer, kex, ost, vin, snaps och andra härligheter!:)

Helgen avslutades med middag hemma hos svärmor och svärfar innnan det var dags ätt återigen köra hem till Karlskrona. Idag skulle jag egentligen på möte med kära arbetsförmedlingen, vilket känns totalt meningslöst, jag börar ju för sjutton ett nytt jobb om mindre än en månad. Men iaf, handläggaren vabbade idag, vilket innebär ytterligare en lugn dag för mig!:)

Jag har i alla fall tänkt städa lite, ner på stan en runda, och diskutera med mig själv när det är okej att börja flyttpacka. Den 26 september går ju som sagt det stora flyttlasset, härligt!:)

Jag ska försöka kika efter några bilder jag ev kan publicera på bloggen, vår gamla dator OCH den externa hårddisken påajjade ju lämpligt nog samtidigt, så bildarkivet är någotn (läs mycket!!) begränsat :/.

Ha edn underbar dag så hörs vi snart!Kramkram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heej, tack gumman =)



Vad roligt att ni ska flytta hem igen!! Hoppas du får en bra start på veckan, kramis.

2009-09-07 @ 11:20:57
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Heej gumman. Tack, kul att du gillade bilderna. Mm hoppas med huvudvärken ska ge med sig under dagen, så trist att ha det.



Det är klart att jag vill träffas och ta den där fikan, hade varit väldgt trevligt :) Hör av dig när ni är tillbaka bara och har tid, kramis.

2009-09-09 @ 11:53:42
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0